Eerste hulp bij stemwijzeruitslag

Er zijn twee mogelijkheden:

1. Verwachtingsvol vulde je de Stemwijzer Katwijk in. Zoals je had verwacht kwam daar de ChristenUnie uit. Fijn! Gefeliciteerd met deze bevestiging van je keuze. Met de ondersteuning ook van jouw stem gaan wij gemotiveerd weer aan het werk om Katwijk nog beter te maken.
  2. Nietsvermoedend vulde je de Stemwijzer Katwijk in. En toen kwam daar opeens ChristenUnie uit… Wat nu?!

Laat je ogen rustig uit tollen. Kalmeer je ademhaling. Als christenen zeggen we dan: er is hoop!

Punt is: blijkbaar zijn wij het behoorlijk eens en hebben we ongeveer hetzelfde plaatje voor ogen als we denken aan de toekomst van Katwijk. Dat is hoopvol. Jij had niet verwacht op de ChristenUnie uit te komen, toch delen we een visie voor onze gemeente.

We werken als ChristenUnie vaak samen met mensen uit heel andere achtergronden. Het gaat ons om de inhoud. Als je vergelijkbare idealen hebt, stap je over eventuele vooroordelen heen en help je Katwijk verder.

Straks na de verkiezingen moeten verschillende partijen een coalitie vormen. De ChristenUnie is daarvoor serieus in beeld, zeker met jouw steun. Onze twee wethouders hebben het goed gedaan. En in de afgelopen vier jaar konden we heel veel van ons verkiezingsprogramma realiseren. Klinkt goed? Kijk hier voor verkiezingsprogramma & kandidaten voor de komende raadsperiode.

Een stem op de ChristenUnie telt dus dubbel en dwars mee. Het is niet in alle gezelschappen even stoer om te zeggen dat je ChristenUnie stemt, maar hé, het is ook wel weer prettig eigenwijs.