ChristenUnie bedankt haar kiezers!

Klaas Jan van der Bent —  20 maart 2014

De ChristenUnie wil graag haar 4828 kiezers bedanken! Een stemmenwinst van ruim 500 stemmen zien wij als waardering voor het werk wat we de afgelopen vier jaar hebben gedaan en als een blijk van vertrouwen om daar de komende jaren volop mee door te gaan. Bijna hadden we een zevende zetel gehaald maar helaas kwamen we daar nog net een paar stemmen tekort voor. Desalniettemin kijken we met dankbaarheid terug op een fijne campagneperiode en een succesvol verkiezingsresultaat!

Uitslag verkiezingen Katwijk - aantal zetels

Klaas Jan van der Bent

Posts Twitter Facebook

Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg vormen een schitterende gemeente met veel kwaliteiten maar ook grote uitdagingen. Om hier een succes van te maken is een sterk en daadkrachtig gemeentebestuur nodig. Iets wat op het lijf geschreven is van de ChristenUnie. Wij staan bekend om onze inhoudelijke politiek. Dat leidt tot een betrouwbaar en stabiel bestuur. Precies wat Katwijk nodig heeft. Onze kandidaten zijn betrokken bij wat er in onze gemeente speelt en stellen zich beschikbaar om deze klus te klaren. Laat u vertegenwoordigen door de ChristenUnie. Voor een stabiel en betrokken gemeentebestuur: stem ChristenUnie!