Klaas Jan van der Bent opnieuw lijsttrekker ChristenUnie Katwijk

Klaas Jan van der Bent —  5 november 2013

Klaas Jan van der Bent is opnieuw gekozen als lijsttrekker. Hij zal de lijst van de ChristenUnie Katwijk voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014 aanvoeren. De Algemene Ledenvergadering van de ChristenUnie was unaniem over deze beslissing.

Klaas Jan vd Bent lijsttrekker christenunie katwijk

Klaas Jan (38) is al bijna twaalf jaar raadslid en inmiddels actief geweest op alle terreinen van de gemeentelijke politiek. Hij is een zeer ervaren en initiatiefrijk raadslid, die zijn sporen ruim verdiend heeft binnen de gemeenteraad. Recent heeft hij zich intensief en met goed resultaat bezig gehouden met grote infrastructurele projecten in de gemeente Katwijk zoals het inrichtingsplan van de parkeergarage aan de Boulevard en de inpassing van de Rijnland Route (N206) en waakt hij over de Katwijkse belangen bij de ontwikkelingen rond projectlocatie Valkenburg.

Het motto ‘Geef geloof een stem’ dat bij de ChristenUnie voor de komende verkiezingen centraal staat, is op het lijf geschreven van Klaas Jan. “De ChristenUnie Katwijk bestaat uit mensen die zorg willen dragen voor de inwoners van Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg en de omgeving waarin zij wonen, werken en leven. Ik wil hier graag opnieuw mijn bijdrage aan leveren.”
Het geloof in God en de Bijbel vormen de basis voor het handelen van de ChristenUnie. “Wij geloven dat we de opdracht hebben om Gods liefde te kunnen laten zien in woord en daad. De komende jaren willen wij ons daarom blijven inzetten voor elke Katwijker, Rijnsburger en Valkenburger.”

Klaas Jan van der Bent

Posts Twitter Facebook

Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg vormen een schitterende gemeente met veel kwaliteiten maar ook grote uitdagingen. Om hier een succes van te maken is een sterk en daadkrachtig gemeentebestuur nodig. Iets wat op het lijf geschreven is van de ChristenUnie. Wij staan bekend om onze inhoudelijke politiek. Dat leidt tot een betrouwbaar en stabiel bestuur. Precies wat Katwijk nodig heeft. Onze kandidaten zijn betrokken bij wat er in onze gemeente speelt en stellen zich beschikbaar om deze klus te klaren. Laat u vertegenwoordigen door de ChristenUnie. Voor een stabiel en betrokken gemeentebestuur: stem ChristenUnie!