Opfrisplannen voor winkelcentrum De Hoftuin

Claudia Noort-Verhoeff —  16 september 2013

Winkelcentrum De Hoftuin is er hard aan toe eens flink opgefrist te worden! De afgelopen jaren kwam het college meerdere malen met plannen voor de Hoftuin. Het ene plan met wat meer ambitie dan het andere, maar tot echte actie kwam het niet.

Winkelcentrum Hoftuin Rijnsburg

In de raadsvergadering van afgelopen donderdag werd opnieuw een plan voor de Hoftuin besproken. Een voor de ChristenUnie realistisch plan, waarbij voldoende oog is geweest voor de wensen en (on)mogelijkheden voor de betrokken Rijnsburgse ondernemers en omwonenden. Het streven is om het winkelcentrum op te knappen, een meer eigentijdse uitstraling te geven, met enige ruimte voor vernieuwing en uitbreiding.

De raad was er unaniem snel uit, prima plan, aan de slag!

De ChristenUnie is ook blij met de optimistische houding van het college, en heeft er vertrouwen in dat het praktische uitvoeringsplan er nu ook snel komt, ook weer in goede samenwerking met alle betrokkenen, en oog voor initiatieven.

Claudia Noort-Verhoeff

Claudia Noort-Verhoeff is bestuurskundige, is getrouwd en heeft twee dochters. De afgelopen twee jaar was ze als raadslid actief binnen de commissie welzijn. Overtuigd dat de politiek echt bij haar past wil ze met de ervaring die ze nu al heeft graag de komende jaren binnen de gemeente Katwijk opbouwen en uitbouwen met de nodige creativiteit.