Derde ster Veilig Ondernemen Winkelhart Zeezijde

Klaas Jan van der Bent —  10 januari 2013

Winkelhart Zeezijde heeft sinds woensdag de derde ster van het Keurmerk Veilig Ondernemen. Dankzij de goede samenwerking tussen de ondernemers, gemeente, politie en brandweer heeft het winkelcentrum de veiligheid zo vergroot dat zij een 3e ster hebben verdiend.

opstelten mostert keurmerk veilig ondernemen

Minister Opstelten van Veiligheid en Justitie onthulde samen met wethouder Mostert, Nico Haasnoot (voorzitter winkeliersvereniging), Onno Peer (directeur van het Centrum Criminaliteitspreventie Veiligheid) en de heer Verweij (het plaatsvervangend Hoofd Bedrijfsschap Detailhandel) de 3e ster in de vorm van een stoeptegel.

Het ministerie van Veiligheid en Justitie start in 2013 met een nieuwe aanpak Veiligheid Kleine Bedrijven om ondernemers te helpen hun zaak zo goed mogelijk te beveiligen tegen overvallen, diefstal, inbraak en agressie. Minister Opstelten overhandigde samen met de heer Peer het eerste pakket met veiligheidsmaatregelen aan de eigenaresse van de Beach Boetiek in de Princestraat.

Klaas Jan van der Bent

Posts Twitter Facebook

Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg vormen een schitterende gemeente met veel kwaliteiten maar ook grote uitdagingen. Om hier een succes van te maken is een sterk en daadkrachtig gemeentebestuur nodig. Iets wat op het lijf geschreven is van de ChristenUnie. Wij staan bekend om onze inhoudelijke politiek. Dat leidt tot een betrouwbaar en stabiel bestuur. Precies wat Katwijk nodig heeft. Onze kandidaten zijn betrokken bij wat er in onze gemeente speelt en stellen zich beschikbaar om deze klus te klaren. Laat u vertegenwoordigen door de ChristenUnie. Voor een stabiel en betrokken gemeentebestuur: stem ChristenUnie!