Succesvolle campagne ChristenUnie op toeristenmarkt

Gert Varkevisser —  15 augustus 2012

Dinsdag 14 augustus jl. deed de ChristenUnie Zomertour Katwijk aan. Met de verkiezingen in aantocht toert de ChristenUnie deze zomer met een speciaal voor de ChristenUnie gepimpte Volkswagenbus door het hele land. Campings, braderieën en markten worden bezocht om de verkiezingsboodschap van de ChristenUnie onder de aandacht te brengen. Dinsdagmiddag was de campagnebus in Katwijk.

Op de drukbezochte toeristenmarkt sprak het campagneteam met veel mensen en werden boekjes van Arie Slob, frisbees en ballonnen uitgedeeld. Bekende lokale politici van de ChristenUnie zoals Atie Kuijt – Van den Oever en Gerard Mostert vormden samen met een landelijke kandidaat voor de Tweede Kamer, Eppo Bruins, het campagneteam. “Het was een succesvolle campagne. We hebben veel mensen kunnen bereiken en goede gesprekken gehad”, aldus Atie Kuijt – Van den Oever. Met de slogan ‘Voor de verandering, ChristenUnie!’ wil de partij bouwen aan de toekomst van ons land.

Gert Varkevisser

Gert Varkevisser (37 jaar) is getrouwd en heeft een zoon en een dochter. Na zijn studie Bestuurskunde aan de Universiteit van Leiden is Gert sinds 2002 werkzaam bij de Rijksoverheid. Sinds 27 oktober 2011 is Gert toegetreden tot de gemeenteraad van Katwijk.