ChristenUnie Zomertour op toeristenmarkt

Gert Varkevisser —  12 augustus 2012

Dinsdag 14 augustus doet de ChristenUnie Zomertour Katwijk aan. In de middag staat de ChristenUnie-blauwe campagnebus op de toeristenmarkt. Bij de Oude Kerk zal het campagneteam – met onder andere Eppo Bruins (nr. 6 van de kandidatenlijst) – boekjes van Arie Slob, verkiezingsfolders en leuke gadgets uitdelen.

De ChristenUnie toert deze zomer met een speciaal voor de ChristenUnie gepimpte Volkswagenbus door het hele land. Campings, braderieën en markten worden bezocht en ijs, frisbees en ballonnen worden uitgedeeld. Landelijke en/of lokale bekende gezichten van de ChristenUnie zijn aanwezig om de boodschap van de ChristenUnie uit te dragen.

Gert Varkevisser

Gert Varkevisser (37 jaar) is getrouwd en heeft een zoon en een dochter. Na zijn studie Bestuurskunde aan de Universiteit van Leiden is Gert sinds 2002 werkzaam bij de Rijksoverheid. Sinds 27 oktober 2011 is Gert toegetreden tot de gemeenteraad van Katwijk.