Overlijden van oud-burgemeester Van ‘t Wout

Klaas Jan van der Bent —  28 april 2012

Op maandag 23 april 2012 is de heer Van ’t Wout, oud-burgemeester van Valkenburg, overleden. Hij was burgemeester van Valkenburg van 1969 tot 1985. Aan het begin van de raadsvergadering van april is hij herdacht met een korte rede van de voorzitter en een moment stilte. De begrafenis vond plaats op zaterdag 28 april. Wij condoleren de familie met dit verlies.

Klaas Jan van der Bent

Posts Twitter Facebook

Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg vormen een schitterende gemeente met veel kwaliteiten maar ook grote uitdagingen. Om hier een succes van te maken is een sterk en daadkrachtig gemeentebestuur nodig. Iets wat op het lijf geschreven is van de ChristenUnie. Wij staan bekend om onze inhoudelijke politiek. Dat leidt tot een betrouwbaar en stabiel bestuur. Precies wat Katwijk nodig heeft. Onze kandidaten zijn betrokken bij wat er in onze gemeente speelt en stellen zich beschikbaar om deze klus te klaren. Laat u vertegenwoordigen door de ChristenUnie. Voor een stabiel en betrokken gemeentebestuur: stem ChristenUnie!