Scoor een Bob!

Gert Varkevisser —  9 februari 2012

In maart start de Bob-campagne ‘100% Bob, 0% op’ bij sportverenigingen in Katwijk. Op 1 december jl. verscheen een artikel over de Bob-campagne op deze site. Daarin deed de ChristenUnie een oproep aan de wethouder Willem van Duijn om deze campagne in te zetten bij sportverenigingen in Katwijk.

Na publicatie van het artikel op 1 december jl. hebben de wethouder en ondergetekende voor RTV Katwijk aangegeven dat dit een belangrijke stap is in verantwoord alcoholgebruik en in het terugdringen van verkeersongelukken door alcohol. Tijdens de vergadering van de commissie Welzijn van 7 februari jl. heeft de ChristenUnie gevraagd naar de stand van zaken. De wethouder gaf aan dat de voorbereidingen in volle gang zijn en dat de campagne in maart van start gaat.

Gert Varkevisser

Gert Varkevisser (37 jaar) is getrouwd en heeft een zoon en een dochter. Na zijn studie Bestuurskunde aan de Universiteit van Leiden is Gert sinds 2002 werkzaam bij de Rijksoverheid. Sinds 27 oktober 2011 is Gert toegetreden tot de gemeenteraad van Katwijk.