Later geeft grotere kater

Henk Noordhuis —  18 januari 2012

De discussie in de commissie bestuur betrof het evenementenbeleid voor de komende jaren. Speerpunt in de discussie was de mogelijke verlenging van tijd voor evenementen op de Boulevard.

Dat overlast van evenementen en plezier van optredens een breekbare balans is werd ook in de discussie helder. De Christenunie stelt zich op het standpunt dat je het broze evenwicht tussen woongenot en evenementenplezier moet bewaken. Op een doordeweekse dag tot laat in de nacht een feest voor je deur met een hoop geluid moet je niet willen. Er kan best veel in Katwijk maar tevredenheid met wat er is en nu al kan is soms ver te zoeken. Wij hebben onze hoop gevestigd op de ontwikkeling van een nieuw strandplein waar voorzieningen worden getroffen zodat evenementen met een minimum aan overlast daar kunnen worden gehouden. Enig geduld tot dit wordt uitgevoerd is toch wel op te brengen? Wij vinden van wel.

Henk Noordhuis

Ik werk al 29 jaar bij de Universiteit van Leiden bij de faculteit Rechtsgeleerdheid. Als leidinggevende in de onderwijsorganisatie heb ik met veel mensen te maken. Dat is ook wat me het meeste boeit. Ik wil graag van u horen hoe u over gemeentezaken denkt of wat u wilt voorstellen want dat komt het raadswerk ten goede. U kunt me persoonlijk benaderen en mag op mijn luisteren rekenen. De Christen Unie is er voor u.