Vernieuwde website voor de gemeente Katwijk

Claudia Noort-Verhoeff —  1 november 2011

Vandaag gaat de vernieuwde website van de gemeente Katwijk de lucht in! De makers van de website hebben nadrukkelijk de gebruiker van de website centraal gezet. Met andere woorden, deze site is vooral gebruiksvriendelijk.
nieuwe website katwijk

Daarnaast wordt bijvoorbeeld ook goed gekeken naar de historie, naar welke informatie  vooral wordt gezocht op de website. Zo werd in november vorig jaar het meest gezocht op informatie over de “Intocht van Sinterklaas”! De web-maker weet zo welke informatie op de voorgrond moet komen, of vooral makkelijk vindbaar. De raadsleden mochten afgelopen week de nieuwe website testen.

De ChristenUnie is positief over de gebruiksvriendelijkheid van de website. Natuurlijk zitten er nog best een paar schoonheidsfoutjes in, maar alle belangrijke informatie is heel makkelijk te vinden. En veel zaken kunnen online vanuit huis geregeld worden!

We horen ook graag wat u van de nieuwe website vindt!

Claudia Noort-Verhoeff

Claudia Noort-Verhoeff is bestuurskundige, is getrouwd en heeft twee dochters. De afgelopen twee jaar was ze als raadslid actief binnen de commissie welzijn. Overtuigd dat de politiek echt bij haar past wil ze met de ervaring die ze nu al heeft graag de komende jaren binnen de gemeente Katwijk opbouwen en uitbouwen met de nodige creativiteit.