“Geen woorden maar daden”

Henk Noordhuis —  19 september 2011

Nee, gelukkig geen Rotterdamse / Feyenoord toestanden in Katwijk. Wel zorg om de veiligheid in Katwijk. Dat blijkt uit de uitslag van de enquête die in de gemeente Katwijk is gehouden. De door de Christenunie en VVD geïnitieerde enquête over Veiligheid in Katwijk heeft maar liefst 250 reacties opgeleverd. Op vragen over veiligheid in de omgeving, in huis, optreden van politie en ervaringen rond veiligheid werden vragen gesteld die met behulp van een scorelijn konden worden beantwoord. De commissieleden gaven brede steun aan het voorstel een hoorzitting Veiligheid te houden op donderdag 6 oktober 2011.
De uitkomsten van de enquête worden gebruikt bij de hoorzitting. Dit besluit viel in de commissievergadering van 15 september. De respondenten van de enquête verwachten dat er daden komen. Dat willen we bij de Christenunie ook. Zaken regelen, vastleggen en controleren of de afspraken worden nagekomen. Daar is een gemeenteraad toch voor ?

O ja, niet onbelangrijk om te melden: de hoorzitting is
openbaar.

Henk Noordhuis

Ik werk al 29 jaar bij de Universiteit van Leiden bij de faculteit Rechtsgeleerdheid. Als leidinggevende in de onderwijsorganisatie heb ik met veel mensen te maken. Dat is ook wat me het meeste boeit. Ik wil graag van u horen hoe u over gemeentezaken denkt of wat u wilt voorstellen want dat komt het raadswerk ten goede. U kunt me persoonlijk benaderen en mag op mijn luisteren rekenen. De Christen Unie is er voor u.