Raadslid Kier Brul overleden

Klaas Jan van der Bent —  19 augustus 2011

De ChristenUnie heeft geschrokken kennis genomen van het plotselinge overlijden van VVD-raadslid Kier Brul. Wij verliezen in hem een gewaardeerd collega en zullen hem missen. In gedachten en gebeden zijn we bij zijn familie en onze collega’s van de VVD.

Klaas Jan van der Bent

Posts Twitter Facebook

Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg vormen een schitterende gemeente met veel kwaliteiten maar ook grote uitdagingen. Om hier een succes van te maken is een sterk en daadkrachtig gemeentebestuur nodig. Iets wat op het lijf geschreven is van de ChristenUnie. Wij staan bekend om onze inhoudelijke politiek. Dat leidt tot een betrouwbaar en stabiel bestuur. Precies wat Katwijk nodig heeft. Onze kandidaten zijn betrokken bij wat er in onze gemeente speelt en stellen zich beschikbaar om deze klus te klaren. Laat u vertegenwoordigen door de ChristenUnie. Voor een stabiel en betrokken gemeentebestuur: stem ChristenUnie!