Enquête gemeenschapshuis “Ons Huis” in Rijnsburg

Claudia Noort-Verhoeff —  20 juli 2011

De plannen rond de inrichting van gemeenschapshuis met de werktitel “Ons Huis” beginnen al iets meer concreet te worden. Begin juni startte de gemeente onder leiding van mevrouw Gravemaker een huis-aan-huis enquête onder de bewoners van Rijnsburg. In deze enquête kon iedereen z’n wensen kenbaar maken. Ook al was de boodschap duidelijk: we kunnen uiteraard niet aan alle wensen kan wensen tegemoetkomen, kon iedereen z’n voorkeur en ideeën kwijt. De ChristenUnie vindt de enquête een prima manier om in beeld te krijgen waar de Rijnsburgers het meeste behoefte aan hebben. De enquête geeft een goede invulling aan het doel om zoveel mogelijk betrokkenen te betrekken bij de plannen.

Het is nu niet meer mogelijk om de enquête in te vullen. Maar op woensdag 17 augustus a.s. organiseert de gemeente vanaf 19.30 uur voor geïnteresseerden een terugkoppelingsbijeenkomst, waarin de uitkomsten van de enquête en het vervolg van het project centraal staan. U bent van harte uitgenodigd voor deze bijeenkomst!

Update: een interview met Claudia Noort over dit onderwerp op RTV Katwijk is te beluisteren op http://www.rtvweeknieuws.nl/?p=3529.

Claudia Noort-Verhoeff

Claudia Noort-Verhoeff is bestuurskundige, is getrouwd en heeft twee dochters. De afgelopen twee jaar was ze als raadslid actief binnen de commissie welzijn. Overtuigd dat de politiek echt bij haar past wil ze met de ervaring die ze nu al heeft graag de komende jaren binnen de gemeente Katwijk opbouwen en uitbouwen met de nodige creativiteit.