Pak de kans!

Henk Noordhuis —  10 juni 2011

De veiligheidsenquête is er.

enquete veiligheid

In de wandelgangen, op verjaardagen en op straat wordt veel gesproken over de ervaringen met onveiligheid, de politie en de gemeente. Nu is er de gelegenheid om een uitgebreide enquête in te vullen en daarmee informatie te geven hoe u over veiligheid in Katwijk denkt.

Hoe dat moet? Ga direct naar de enquête via deze link: www.veiligheidinkatwijk.nl. U kunt de enquête ook bereiken via de site van de Gemeente Katwijk (www.katwijk.nl) klik vervolgens op Enquête veiligheid onder het kopje “Snel naar” en u kunt beginnen.

Heeft u geen PC en internet dan kunt u contact opnemen met P.J. Schaafsma, telefoonnummer: 071-4065306 en e-mailadres: p.schaafsma@katwijk.nl.
Op vrijdag 24 juni zijn op de weekmarkt in Katwijk gemeenteraadsleden aanwezig om op de enquête te attenderen en vragen te beantwoorden.

Henk Noordhuis

Ik werk al 29 jaar bij de Universiteit van Leiden bij de faculteit Rechtsgeleerdheid. Als leidinggevende in de onderwijsorganisatie heb ik met veel mensen te maken. Dat is ook wat me het meeste boeit. Ik wil graag van u horen hoe u over gemeentezaken denkt of wat u wilt voorstellen want dat komt het raadswerk ten goede. U kunt me persoonlijk benaderen en mag op mijn luisteren rekenen. De Christen Unie is er voor u.