Wethouder overstag na druk van ChristenUnie en VVD

Klaas Jan van der Bent —  12 januari 2010

assets/_resampled/SetWidth300-belbus2.jpg

Het leek erop dat de Belbus zou opgaan in het regionaal Collectief Vraagafhankelijk Vervoer. Vorig jaar hebben ChristenUnie en VVD de wethouder Welzijn er diverse malen op gewezen dat de Belbus, die uitstekend functioneert, eigenlijk niet weg te denken is bij de ouderen en lichtgehandicapten van Katwijk. Wat goed is moet je niet veranderen!

Daarbij bleek dat de wethouder nooit bij gebruikers van de Belbus had geïnformeerd naar tevredenheid en wensen. Dit was aanleiding voor Anita van Ginkel (VVD), Atie Kuijt en Claudia Noort- Verhoeff (ChristenUnie) om zelf een onderzoek te starten bij gebruikers van de belbus.

De ChristenUnie en de VVD zijn heel blij dat de wethouder Welzijn de signalen om de belbus te behouden heeft opgepikt en nu voorstelt om de belbus als een zelfstandige vervoersvoorziening te handhaven.

Klaas Jan van der Bent

Posts Twitter Facebook

Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg vormen een schitterende gemeente met veel kwaliteiten maar ook grote uitdagingen. Om hier een succes van te maken is een sterk en daadkrachtig gemeentebestuur nodig. Iets wat op het lijf geschreven is van de ChristenUnie. Wij staan bekend om onze inhoudelijke politiek. Dat leidt tot een betrouwbaar en stabiel bestuur. Precies wat Katwijk nodig heeft. Onze kandidaten zijn betrokken bij wat er in onze gemeente speelt en stellen zich beschikbaar om deze klus te klaren. Laat u vertegenwoordigen door de ChristenUnie. Voor een stabiel en betrokken gemeentebestuur: stem ChristenUnie!