PraiseNight met Herman Wegter

admin —  26 januari 2010

De ChristenUnie Katwijk organiseert op 6 februari a.s. vanaf 20.00 uur een praisenight in jongerensociëteit ‘De Peuk’ in Valkenburg. De zaaldeuren staan vanaf 19.30 uur wagenwijd open en de toegang is gratis. Het belooft een spetterende avond te worden waarin we samen met gelegenheidsband ‘ Crossover’ God mogen loven en prijzen. De presentatie van deze praisenight ligt in handen van Herman Wegter, bekend van EO-programma’s als De Kist en Fataal en natuurlijk de EO-jongerendag. Hij zal met ons nadenken over het avondthema “We shall not be shaken”, de titel van de campagnetune van de ChristenUnie voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Het is bovendien een onderwerp dat gelet op de aanhoudende financiële crisis en recente gebeurtenissen in Haïti ontzettend actueel is. We mogen weten dat God de onwankelbare is en wij met Hem in staat zijn staande te blijven in de huidige chaotische wereld. Tevens zullen onder andere Stichting Piek, Het Baken, Stichting Oekroe, PerspectieF en het Nederlands Bijbelgenootschap vertegenwoordigd zijn. Zij zullen op een markt het één en ander vertellen, uitstallen, verkopen en aanbieden. Iedereen is van harte uitgenodigd de praisenight bij te wonen.