Nieuw jasje ChristenUnie op internet en Twitter

Klaas Jan van der Bent —  11 januari 2010

Velen hebben de site al weten te vinden maar deze week is de nieuwe website van de ChristenUnie Katwijk dan echt ‘live’ gegaan: http://www.ikstemchristenunie.nl. De campagne was voor de ChristenUnie een mooie gelegenheid om de huidige site eens flink op te frissen. Zoals zoveel verbouwingen draaide ook dit uiteindelijk uit op een meer dan grondige renovatie. Dit was nodig om de site geschikt te maken voor de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied

Op de nieuwe site is alles te vinden om de ChristenUnie te volgen in campagnetijd. Het campagneplan, de kandidaten, alle persberichten en weblogs van kandidaten en fractieleden. Ook is het mogelijk om de campagne van de ChristenUnie te ondersteunen en zijn we op Twitter te volgen: http://www.twitter.com/christenuniekw . Genoeg interessants om een bezoekje te wagen.

Klaas Jan van der Bent

Posts Twitter Facebook

Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg vormen een schitterende gemeente met veel kwaliteiten maar ook grote uitdagingen. Om hier een succes van te maken is een sterk en daadkrachtig gemeentebestuur nodig. Iets wat op het lijf geschreven is van de ChristenUnie. Wij staan bekend om onze inhoudelijke politiek. Dat leidt tot een betrouwbaar en stabiel bestuur. Precies wat Katwijk nodig heeft. Onze kandidaten zijn betrokken bij wat er in onze gemeente speelt en stellen zich beschikbaar om deze klus te klaren. Laat u vertegenwoordigen door de ChristenUnie. Voor een stabiel en betrokken gemeentebestuur: stem ChristenUnie!