Katwijk schiet toch eens op!

Claudia Noort-Verhoeff —  23 januari 2010

Vanavond gaan Atie en ik met elkaar verder brainstormen over de avond met André Rouvoet op 17 februari. In de voorbereiding daarop heb ik de afgelopen dagen eens gekeken naar websites van gemeenten die al een Centrum voor Jeugd en Gezin hebben. Ik werd er gewoon helemaal blij van! Neem bijvoorbeeld de site van Emmen, die site is zo uitnodigend en gebruiksvriendelijk ingericht, echt geweldig! Verder sta ik verbaasd over hoe up-to-date onderzoek is gedaan naar de voortgang van de oprichting van de centra. O, Katwijk, schiet toch eens op! Wij hebben alleen nog maar een regionale visie liggen, alles moet nog verder doorvertaald worden naar onze eigen gemeenten. En er ligt zoveel waardevol hulpmateriaal “op straat” om grote stappen te nemen, op naar ons eigen centrum!

Claudia Noort-Verhoeff

Claudia Noort-Verhoeff is bestuurskundige, is getrouwd en heeft twee dochters. De afgelopen twee jaar was ze als raadslid actief binnen de commissie welzijn. Overtuigd dat de politiek echt bij haar past wil ze met de ervaring die ze nu al heeft graag de komende jaren binnen de gemeente Katwijk opbouwen en uitbouwen met de nodige creativiteit.