Het G-team Grasshoppers speelt eerste wedstrijd

admin —  30 januari 2010

Als raadslid lees je veel stukken, heb je veel vergaderingen voor te bereiden, maar zo af en toe krijg je een uitnodiging die gewoon heel leuk is. Vanavond eens iets wat je niet elke dag doet. Namelijk de eerste basketbalwedstrijd volgen van het G-team (gehandicapten team)van Grasshoppers in sporthal Cleyn Duin. Prachtig om te zien. Het enthousiasme, de blijdschap. En het mooiste is dat je echt geen winnaar hoeft te zijn om blij te zijn. Achterstand? Helemaal niet belangrijk. Je danst gewoon als er iemand weer heeft gescoord. Maakt niet uit of het je tegenpartij is. Je straalt als het einde van de wedstrijd wordt aangekondigd, ondanks dat je verloren hebt. Je hebt gewoon genoten. Complimenten aan de coach van het G-team. Ook zij straalde omdat haar team straalde. Ik dacht vanavond, hiervan kan de politiek nou leren. Gewoon jezelf zijn, het spel spelen, maar niet de spelletjes.