Filmen bij -10…

Klaas Jan van der Bent —  10 januari 2010

Afgelopen zaterdag de clip voor de campagne opgenomen. Laat er net op die dag een gevoelstemperatuur van ongeveer -10 zijn. Maar het is gelukt, en hoe! In een opperbeste stemming zette ieder z’n beste beentje voor en stonden de beelden er binnen de kortste keren op. Het wordt een Katwijkse variant van de landelijke clip die erg goed in de smaak valt. Met een scala aan prachtige Katwijkse beelden en ‘subtiel’ op de achtergrond ‘We shall not be shaken’ van Matt Redman (de muziek en het verhaal daarachter). Net voordat de sneeuwjacht losbarstte werden de laatste winterse beelden geschoten. Binnenkort te verwachten in dit theater!

Klaas Jan van der Bent

Posts Twitter Facebook

Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg vormen een schitterende gemeente met veel kwaliteiten maar ook grote uitdagingen. Om hier een succes van te maken is een sterk en daadkrachtig gemeentebestuur nodig. Iets wat op het lijf geschreven is van de ChristenUnie. Wij staan bekend om onze inhoudelijke politiek. Dat leidt tot een betrouwbaar en stabiel bestuur. Precies wat Katwijk nodig heeft. Onze kandidaten zijn betrokken bij wat er in onze gemeente speelt en stellen zich beschikbaar om deze klus te klaren. Laat u vertegenwoordigen door de ChristenUnie. Voor een stabiel en betrokken gemeentebestuur: stem ChristenUnie!