ChristenUnie lanceert nieuwe campagnefilm!

Klaas Jan van der Bent —  29 januari 2010

De nieuwe campagne-film is klaar! Vanaf morgen op de tv, maar vandaag al op internet. Na een bijzondere koude opnamedag is er flink gesleuteld aan de film met een flitsend eindresultaat. Bekijk de film op onze homepage of ga naar youtube. Zet het volume lekker aan en veel kijkplezier!

Klaas Jan van der Bent

Posts Twitter Facebook

Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg vormen een schitterende gemeente met veel kwaliteiten maar ook grote uitdagingen. Om hier een succes van te maken is een sterk en daadkrachtig gemeentebestuur nodig. Iets wat op het lijf geschreven is van de ChristenUnie. Wij staan bekend om onze inhoudelijke politiek. Dat leidt tot een betrouwbaar en stabiel bestuur. Precies wat Katwijk nodig heeft. Onze kandidaten zijn betrokken bij wat er in onze gemeente speelt en stellen zich beschikbaar om deze klus te klaren. Laat u vertegenwoordigen door de ChristenUnie. Voor een stabiel en betrokken gemeentebestuur: stem ChristenUnie!