ChristenUnie bevrijd uit afgesloten gemeentehuis

Klaas Jan van der Bent —  12 januari 2010

De verrassing was groot toen na afloop van de fractievergadering de deur van de fractiekamer open ging. Alle lichten uit en deuren dicht. Het gemeentehuis was geheel afgesloten terwijl de ChristenUnie-fractie nog druk bezig was. De grote vraag was hoe eruit te komen en de garage open te gooien. Dan toch maar de burgervader bellen. Die kwam al snel aan evenals de piket-bode zodat ons een overnachting in het gemeentehuis bespaard bleef. We moeten het dan ook doen met slechts een foto van een donkere hal in plaats van een spectaculaire reddingsactie.

een donkere uitgang...

Klaas Jan van der Bent

Posts Twitter Facebook

Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg vormen een schitterende gemeente met veel kwaliteiten maar ook grote uitdagingen. Om hier een succes van te maken is een sterk en daadkrachtig gemeentebestuur nodig. Iets wat op het lijf geschreven is van de ChristenUnie. Wij staan bekend om onze inhoudelijke politiek. Dat leidt tot een betrouwbaar en stabiel bestuur. Precies wat Katwijk nodig heeft. Onze kandidaten zijn betrokken bij wat er in onze gemeente speelt en stellen zich beschikbaar om deze klus te klaren. Laat u vertegenwoordigen door de ChristenUnie. Voor een stabiel en betrokken gemeentebestuur: stem ChristenUnie!